סערת הקברים בגילה • האדמו"ר מסאטמאר ישלם את עלויות הבניה

    איתי גדסי 2 Comment on סערת הקברים בגילה • האדמו"ר מסאטמאר ישלם את עלויות הבניה
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסתמן פתרון לבעיית הקברים שהתגלו בפרויקט המגורים בשכונת גילה בירושלים, זאת לאחר התחייבותו של האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר לכסות את עלויות הבניה כפי דרישת ארגון 'אתרא קדישא'.

    סערת הקברים בגילה • הח"כים החרדים ידרשו מנתניהו להפסיק את העבודות

    כזכור, המצאותם של הקברים במתחם הבנייה הובילה להתנגדות עזה מטעם גורמים רבים במגזר החרדי נגד משרד השיכון שמבצע את העבודות במקום.

    לאחר ש'העדה החרדית' ומרן רה"י הגר"ש אוירבאך גילו את דעתם בענין, פעלו גם חברי הכנסת החרדים ובראשם סגן שר החינוך מאיר פרוש לפתרון הבעיה באתר הבנייה.

    הדרישה מצד ארגון 'אתרא קדישא' הייתה להגביה את כל השטח ובניית כיפין על גבי כיפין דבר שיעלה לייזמים מאות מיליוני דולרים.

    כאמור, בימים האחרונים הגיעו הצדדים לפתרון המשביע את רצון כולם, כאשר האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר החייב כי נגידי עם מחסידיו יקחו על עצמם את כל הוצאות הבניה כפי דרישת אתרא קדישא, עלויות המסתכמות לסכום של מאות מיליוני דולרים.

    אמש בשעות הלילה המאוחרות הסתיימה פגישה ארוכה שהתקיימה במשרדו של הרב אפרים שטרן המקורב לאדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר, ובה השתתפו יו"ר אתרא קדישא הרב דוד שמידל וסגנו חזקיה קלמנוביץ יחד עם יזם הפרויקט.

    בפגישה האמורה סיכמו כל הצדדים כי לאור ההתחייבות של האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר ימשיכו העבודות בפיקוח ארגון אתרא קדישא, כאשר את כל ההוצאות הנוספות בפרויקט יממנו חסידיו של האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר באופן מלא.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      גדסי התחרפנת "מאות" ……….
      כמה עשרות אולי מאה